Favoriter ifrån 1x.com #1

Tänkte börja med en liten sak, jag följer rss flödet på 1x.com som är en sida med fotografier på men som inte låter alltid bli postat på sidan utan det är bara dom bästa bilderna som kommer igenom filtret så att säga och där ser jag dagligen väldigt fina bilder så jag tänkte att jag skulle lägga in länkarna till bilder som jag tycker om därifrån, vill inte göra miniatyr bilder av dom dels för att jag är lat och dels så vill jag inte riskera att bryta emot någon copyright.

Glencoe Gold Mono av pmorgan
The Old Rowing Boat av Mark Broughton

Blev inte så många denna gången men men, jag gör detta också ifall jag skulle någongång titta tillbaka och vilja finna inspiration eller dylikt.

Har för övrigt också gjort kategorier, nu får vi bara hoppas på att jag kommer ihåg att i framtiden lägga in inläggen i kategorierna också annars så blir det ju meningslönt, håller på att kategorisera mina gamla inlägg vilket tar lite tid då jag har 10 sidor med inlägg att fixa. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0