Spegelbild

Rubriker är min svaga sida lätt! Däremot är fotografering en av mina starkare sidor och därför så kommer en bild här som jag tog när jag och min kompis Malin umgicks en dag, himlen var väldigt fin så jag tog en bild en den i backspegeln för vi körde just ifrån det fina ljuset. Tog för övrigt denna bilden innan jag sprang ut och skulle fotografera solnedgången men fick en nattlig bild istället som jag la upp i det föregående inlägget.



Nej, nu ska jag gå och värma lite middag, vet inte om jag ska ta köttfärs och makaroner eller korv stroganoff bara, är mer sugen på korv stroganoff men då måste jag koka makaroner också och det pallar jag nog inte så det får bli det andra. =)
Måste också redigera lite bilder för jag har ett erbjudande om gratis framkallning som går ut på lördag och jag har hitintills endast ca 30 bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0