Don't stop beliving!

Måste hoppas. Måste Våga hoppas. Måste gå framåt. Måste kämpa. Får inte ge upp. Måste. Måste. Måste

Det är många måsten här i livet, men dessa är nog dom viktigaste i mitt liv, några som jag har svårt för men måste göra på ett eller annat sätt.

Här kommer några saker som gör det mitt liv värt att kämpa för.


Fotografering + mina andra intressen t.ex. poi och musikal


Lady, den mest underbara hunden som finns!




Iris & Athena (tyvärr är det en mindre smickrande bild på Athena) som är två små härliga ökenråttor med stora personligheter och som har tagit upp en stor del av mitt hjärta.


Min lillasyster + mamma (har dock ingen bra bild på mamma tyvärr) som jag inte vet vad jag skulle tagit mig till utan


Min kusin Tiffany som också får representera min släkt som jag är väldigt glad att ha.


Det är det jag kan komma på just nu som gör mitt liv värt att leva. Vad är det som gör ditt liv värt att leva? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0