22 år idag

Tjenare!
Idag har det varit min födelsedag, man tycker ju att jag borde ha haft en sista räkna ner bild idag men jag hade räknat fel och missat det, kanske letar upp en bild som jag tycker om väldigt mycket och lägger in här lite senare, har ju redan lagt ut mina absoluta favoriter ifrån året. =) Men då har jag lärt mig detta tills nästa år. =)

Det har varit en bra dag trots att jag inte gjort något speciellt, var lite irriterad i morse när jag vaknade för att jag var trött och ville sova mer vilket jag också gjorde, sen blev jag på bättre humör. Vi åkte ut till Center Syd för att äta på Grafitti Café där dom bakade potatis och sen gick vi också där inne lite grann så något fick jag göra idag i alla fall. =) Sen köpte jag syrrans julklapp och har letat kläder till julen och om ni känner mig hade ni blivit förvånade vad jag har nog har tänkt att ha på mig, det ska nog bli ett par röda stuprör och en svart skjorta.
Kanske lägger ut en bild på det när jag fått det på bild, vi får se. =)

Men nu ska jag gå och titta på Peter Jöback och sen på Surviving Christmas, kanske tittar på Harry Potter och Halvblodsprinsen sen som jag fick idag. =)



Det fick bli ett självporträtt på mig när jag experimenterade med långa exponeringar+blixt. =)

Kommentarer
Postat av: Anneli

GRATTIS i efterskott! Härligt att du hade en bra dag!



Hoppas du haft en god jul också! God fortsättning!



2009-12-26 @ 10:55:25
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0