En liten utmaning

Annelie (A'la Foto) skickade ut en liten utmaning som innebar att man skulle ta den tionde bilden i den tionde mappen och visa upp den så för skojs skull så "antog" jag den och det blev en bild på Lady som jag tog i Februari.




Detta var en mapp där jag inte hade redigerat någon bild ifrån då jag inte var så glad för bilderna men jag tyckte inte denna bilden blev så tokig trots allt efter redigeringen så vem vet, kanske jag tar och redigerar dom andra också. =) Vi får se vad jag hittar på med, tyckte detta faktiskt var lite kul ändå.

Så nu utmanar jag er, ta den första bilden i den första mappen och lägg ut på eran blogg.
Dela gärna med er av länken till inlägget ifall ni hakar på. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0