08-landet

Skäms på mig för att jag inte har lagt upp någon bild igår, men det var en mysko dag så det blev aldrig av. Det var Kulturnatten här och min syster ställde ut så jag hängde med henne för att hjälpa till med att hänga upp och lite sånt men det blev mest att jag stod och tittade på för hennes kille hjälpte henne också. =) Men sen så träffade jag en vän och sprang runt och kollade in det lilla som hände häromkring och sen var jag för trött på kvällen så jag satt bara och kollade på tv innan jag gick och la mig.

Här kommer en bild ifrån slottet i Stockholm som jag tog förra sommaren på nationaldagen till och med med syrrans fisheye som jag hade med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0