Bakgrundsbilder

Ska sätta mig och göra lite bakgrundsbilder till datorn hade jag tänkt, för två år sedan (trodde att jag gjorde nåt sånt förra året också men så verkade inte fallet vara) så gjorde jag bakgrundsbilder som jag bytte ut varje dag där det var en nedräkning till min födelsedag och jag tänkte att det kunde vara kul att göra det i år också och eftersom det är en månad kvar tills min födelsedag på söndag så är det hög tid att börja skapa bakgrundsbilder, speciellt när varje ska vara unik, det blir mina bästa bilder under 2009, tyckte det var passande, en bild som bakgrund varje dag. =)

Här kommer en fisheye bild på syrran som hon egentligen inte tycker om men som jag älskar. =)


Kommentarer
Postat av: DWahlgren - F O T O B L O G G

sv: Tack själv! :-)

2009-11-21 @ 18:41:02
URL: http://dwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0