Snart kommer nya fisheye bilder =D

Det är förhoppningen i alla fall, har idag skickat iväg en rulle film till Crimson som ska framkallas för jag skulle se om syrrans fisheye kamera fungerar som den ska eftersom syrran och hennes kille fick den inte att fungera när dom var i Kreta. Dom kunde inte ladda filmen, jag försökte och jag tror jag har lyckats, det lär jag få när jag får tillbaka negativen, får inga kopior utan dom läggs in på mitt konto hos Crimson direkt på internet så kan jag sen spara hem dom på datorn och beställa dom som jag tyckte om senare, hade jag haft en scanner så hade jag bara framkallat negativet och sen scannat in dom men som det ser ut nu så måste jag hem till min morfar och det pallar jag inte. Förhoppningsvis så fungerar allt som det ska och jag slipper göra det ändå.
Nu känns det som om jag bara babblar på så jag lägger in en bild och avslutar detta inlägget nu. =)



Det blev en bild på mig i en lite old style. =) Jag hoppas att jag har tur och får tillbaka filmen innan helgen så syrran kan få använda sin kamera igen. (Fast jag vill också använda den, fast det får bli efter henne eftersom jag har occuperat den nu ett tag =P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0