Jag borde skämmas

Jag borde verkligen skämmas för att inte ha uppdaterat denna bloggen på länge, det ber jag om ursäkt för! Det har bara varit mycket på gång den senaste tiden och nu har jag blivit sjuk också ovanpå allt så då har bloggen fallit lite i glömska, men jag vill ändra på det nu!
Däremot har jag inte fotograferat så mycket på den senaste tiden, har nog inte lyft min systemkamera på någon vecka, var på råttutställning i förra veckan och tog då bara med mig min lilla kamera och har inte fört över bilderna ifrån den än, kanske finns någon som är tillräckligt bra för att hamna härinne, vi får se. =)

Men tills dess så kommer här en fisheye bild ifrån Stockholm som jag tog förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0