Ögonskuggor

Min lillasyster Erika fyllde 20 år i förra veckan. Jag tog ju såklart ett antal bilder under dagen så därför delar jag upp dom i flera inlägg och vi börjar med hennes present då det var den jag fotograferade först.

Jag plumsade genom snö igenom nästan hela Staffanstorp med en sko som var i sönder så jag skopade in snö i skon och fick en stor blåsa på hälen på grund av det för att hämta ut hennes present. Men hon blev nöjd med den tack och lov. =)

Presenten var ögonskuggor ifrån NYX (tror jag) men först ut, bubbelplast =D














..och sist men inte minst ett självporträtt som jag såklar va tvungen att ta i spegeln som fanns i locket. =)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis grattis! Du är vinnaren i min fototävling och har fått fina ord av Göran Segeholm!



Just nu krånglar blogg.se lite för mig men så fort det fungerar så lägger jag upp vinnarmotivationen!



Det jag behöver av dig, och som du kan maila, är din adress så att jag kan skicka vinsten!



Grattis än en gång :-D

2010-02-04 @ 20:55:33
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0