Vinnaren

För några dagar sedan så fick jag reda på att jag hade vunnit Svart&Vit tävlingen hos Susanne vilket jag blev väldigt glad för! I samband med detta så blev en tjej som heter Jenny också nyfiken på hur bilden såg ut i färg och nu hade jag tänkt visa den. =) Jag har inte lagt ut den tidigare för jag har knappt suttit vid datorn under helgen vilket har varit ganska skönt faktiskt.



Så här ser orginalredigeringen ut. Personligen så föredrar jag den svartvita versionen som faktiskt var en fusk-HDR bild. =)




Vilken gillar ni bäst? =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den var riktigt fin den med :) men jag håller med den svartvita var lite finare! för då ser man ju alla skildringar i gräset och åkern tex. :)

sv: tack :D jo jag hade tur att solen fanns där och kunde skina på dom!

ha en fin måndag:)

2010-02-08 @ 08:47:10
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0