Dåligt..

Det har varit dåligt med fotograferandet på sistone, har inte blivit av helt enkelt och därför har det inte blivit av att jag har lagt ut något nytt här tyvärr i heller. =P

Men här kommer några bilder på en flaska Xider som jag tog för ett litet tag sedan när syrran hade lånat hem en studio-blixt ifrån hennes skola.





Jag tycker att det är kul att fotografera produkter, speciellt flaskor. =) Tycker kanske till och med att det är mer kul att fotografera produkter än människor något som nog kan ha att göra med att jag har så svårt för att berätta hur jag vill att personerna ska stå och allt möjligt, jag har ingen fantasi när det kommer till det helt enkelt. =P

Men men..ska nog sätta mig och sticka lite nu innan jag går och lägger mig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0